KLARA ekonomisk förening

Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Gulgranskarutbildning

januari 24 @ 09:00 - 16:00

Tider: Klockan 9.00-16.00 båda dagarna. Det är viktigt att du kan närvara hela utbildningstiden.

Plats: Digital utbildning i Teams.

Kostnad: Utbildningen bekostas av KEF centralt.

För vem: För dig som är nybörjare och vill lära dig granska produkter i KLARA. Inbjudan avser fast anställd personal vid någon av medlemsorganisationerna i KEF.

Utbildningen förutsätter att alla deltagare loggat in i granskningsverktyget och väl känner till EcoOnlines Instruktion för kvalitetssäkring av kemikaliedatabasen i Klara . Alla utbildningsdeltagare ska också ha tittat igenom KEF:s Granskningsinstruktion version 20230925  inför utbildningen. Cecilia kommer att skicka ut inloggning till granskningsverktyget i början av januari.

Anmälan sker via mail. Gärna så snart som möjligt. Antalet platser är begränsat, först till kvarn!

Med vänliga hälsningar Cecilia Sundelin

Datum: